KANAŁ SERWISOWY JBR 60
KOMPLEKSOWA OFERTA – OD PROJEKTU PRZEZ PRODUKCJĘ, DOSTARCZENIE AŻ PO MONTAŻ
Wszystkie kanały serwisowe posiadają certyfikat Urzędu kontroli technicznej i są zgodne z
rozporządzeniem rządu nr 176/2008 oraz wytycznymi Parlamentu Europejskiego i Rady 2006/42/
ES. Spełniają wymogi dotyczące ochrony zdrowia i bezpieczeństwa. Kanały serwisowe spełniają
również wymogi rozporządzenia rządu nr 101/2005, gdzie w punktach 7.1. do 7.7 są wymienione
wymagania dotyczące kanałów garażowych.
Podczas przygotowywania oferty na wykonanie kanału serwisowego szczególną uwagę zwracamy
na prawidłowo wykonany projekt, konstrukcję i techniczne wyposażenie kanału serwisowego, które
jest zawsze dostosowywane do wymagań serwisu.
Opis techniczny
ROZMIARY KANAŁU
szerokość 1,4 - 1,5 m
wysokość 1,5 m
długość 7 - 40 m
podziałka między profilami HEB 140 - U 180 940 mm
nośność – maksymalne obciążenie 30.000 kg
obciążenie od kół 6 x 5.000 kg
obciążenie od podnośnika na rolkę 4 x 4.000 kg
MATERIAŁOWY SKŁAD SZKIELETU
jakość materiału S235
profil HEB 140 - U 180
szkielet blacha grubość 4 mm
masa całkowita z osiowymi kasetami 3.400 - 19.500 kg
(bez podłogowych stelaży, szerokość 990mm)
Podstawowe wyposażenie kanału serwisowego
POWIETRZE
● dopływ świeżego powietrza (DN100) zgodnie z ČSN 73 6059 – 3
INSTALACJA POWIETRZA SPRĘŻONEGO
● 2-8 włączników + rozrząd
ELEKTROINSTALACJA
● oświetlenie - 4-18 szt lamp obrotowych
● gniazdko elektryczne 2-8 szt 230 V
● kable
● wyłączniki - 2 szt
● instalacja
● rewizja i dokumentacja elektryki
● tablica rozdzielcza
● kanałowa pompa do odprowadzania brudów z kanału serwisowego
POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE
● schody 7 stopni schodowych, długość 1,5 m – 1 szt (wysokość stopnia schodowego 188 mm)
● drabina 1 szt (strona wjazdowa)
● podłogowe stelaże ze zbiornikiem
● izolacja grubość 20 mm STYRODUR jasnoniebieska
● farba podstawowa i zewnętrzna (wewnętrzna farba RAL 7035a, wewnętrzna farba inertol Sika
poxitar F - odcień 9017)
OPAKOWANIE
● drewniane skrzynki
● częściowe pokrycie drewnem
● okrycie folią
POZOSTAŁE
● opracowanie dokumentacji – wykresy głównych zestawów,informacja techniczna, projekt
elektroinstalacji, wentylacja, schemat włączników
● opracowanie dokumentacji gotowości budowlanej – nie jest przeznaczona do uzyskania
pozwolenia na budowę
● współpraca z projektantem budowy
● wysyłka kanału
● nadzór przed wybetonowaniem (ważny warunek w celu zachowania gwarancji)
● doradztwo przy wyborze technologii diagnostycznej
Dodatkowe wyposażenie kanału za dopłatą
DOSTAWKA HAMULCOWA DO WALCOWEGO STANOWISKA KONTROLNEGO
HAMULCÓW
Dostawka hamulcowa jest przeznaczona do ułożenia technologii ustawiania stanowiska kontrolnego
hamulców i została wykonana ze stalowej blachy i profili. Walcowe stanowisko kontrolne jest
przeznaczone do mierzenia:
● siły hamulca lewego/prawego
● oporu tocznego lewego/prawego
● poziomu oporu
● sprawności przedniej/tylnej osi
● ogólnej sprawności hamulców pojazdu
● sprawności hamulca ręcznego
OSIOWA PRZYSTAWKA DETEKTORU WOLI
● osiowa przystawka służy do ułożenia technologi nastawiania geometrii kół. Osiowa przystawka
kanału serwisowego jest wykonana ze stalowych blach i profili. Do osiowej przystawki kanału
serwisowego są doprowadzone wejścia do elektroinstalacji oraz w celu odprowadzania cieczy.
Poszczególne fazy przygotowania pod budowę kanału
UŁOŻENIE KANAŁU SERWISOWEGO NA FUNDAMENT I SCHEMAT ZABETONOWANIA
1. faza – wykonanie wykopu
2. faza – przygotowanie fundamentów
3. faza – osadzenie kanału serwisowego na fundamencie
4. faza – połączenie kanału serwisowego z podłogą serwisu